مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در نشست با استاندار و مسئولین استان

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی، در نشست با استاندار و مسئولین سایر دستگاه‌های استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور در خصوص طرح جامع اعتیاد سخنانی را ایراد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ بهزاد شهبازی در نشستی که با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و سایر مسئولین استانی داشت، ضمن تشکر از قبولِ دعوت مسئولین و توجه ایشان به موضوع ریشه‌کن شدنِ اعتیاد در کرمانشاه، اذعان داشت: مشکل دهه‌های اخیرِ کرمانشاه در بحث اعتیاد، نبود راهبردی مناسب برای این معضل است و تنها اقدام انجام شده در مناسبت‌هایی همچون اربعین و ایام نوروز استفاده از ماده ۱۶ و جمع‌آوری و آرامش موقت در شهر بوده است.
شهبازی ادامه داد: وقتی این خلاء را احساس کردیم، با همت معاونت پیشگیری بهزیستی برنامه‌ی جامع اعتیاد را تهیه کرده و در حال حاضر آماده‌ی ارائه به شرکای اجتماعی است. در این برنامه مراحل کار مشخص شده است که باید از کجا شروع کرد، جمع‌آوری و غربالگری چگونه باشد، مدت اقامت چه مقدار باشد و پس از بهبود، فرآیند بازگشت به خانواده و توانمندسازی چگونه صورت پذیرد.
مدیرکل بهزیستی استان گفت: خلاء اصلی در بحث توانمندسازی است و ظرفیت موجود در شهرستان کنگاور می‌تواند این خلاء را پوشش دهد و همچنین می‌تواند فرصت اقتصادمحورِ بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاران باشد.
شهبازی در ادامه، خطاب به مسئولین حاضر در این نشست گفت: از شما خواستاریم دیدگاه‌های خود را ارائه فرمائید تا طرح جامعی برای ده سالِ آینده استان لحاظ گردد.
بهزاد شهبازی در پایان به تردد زائران کربلا در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: در این ایام می‌توان ۱۰۰۰ نفر از معتادین متجاهر را در این محل جمع‌آوری کرد.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 87507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد