اجرای پویش زائر اولی ها توسط سازمان بهزیستی کشور

اجرای پویش زائر اولی ها به عتبات عالیات با شعار به شوق حرم رهسپاریم

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان به نقل از رعنا سورمه معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان سمنان به مناسبت ایام سوگواری اهل بیت با عنایت به سیاست گذاری های صورت گرفته توسط ستاد سازمان بهزیستی کشور مقرر گردید پویشی با عنوان "زائر اولی ها" و با شعار "به شوق حرم رهسپاریم" برگزار گردد.

سورمه هدف از اجرای این پویش را اعزام مددجویان تحت پوشش زائر اولی به زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس بیان و تاریخ برگزاری این پویش را از ۲۵مرداد لغایت ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین استان در مساعدت و کمک به معیشت جامعه هدف بهزیستی تصریح کردند : هم استانی عزیز نیز می توانند بمنظور شرکت در این پویش مساعدت های مالی خود را به حساب مشارکت ها مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی  به شماره کارت : ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز و جهت اهدای کمک های غیر نقدی خود نیز به ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه فرمایند.

گفتنی است در سال گذشته بهزیستی استان با حمایت خیرین و هم استانی های ارجمند توانسته است بیش از ۱۹۳ میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی، غیر نقدی و خدماتی در بخش دولتی و غیردولتی جلب و جذب نماید .

کد خبر 87498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد