بازدید مدیرکل بهزیستی هرمزگان از منزل توانخواهان و مددجویان تحت پوشش

در راستای تکریم مددجویان تحت پوشش و بررسی شرایط معیشتی آنها ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان به اتفاق هیات همراه از منزل دوتن از توانخواهان تحت حمایت بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ صبح امروز سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان طبق روال سه شنبه های مردمی با هدف تکریم جامعه هدف ، مراجعین و نیز بررسی مسائل و مشکلات مددجویان و توانخواهان با همراهی مهدی محمدی معاون توانبخشی و فائزه زارع رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان ضمن بازدید از منزل دو تن از افراد دارای معلولیت و دیدار صمیمانه با اعضای خانواده ، مسائل و مشکلات این مددجویان را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .

وی دستورات لازم را جهت رفع مسائل و مشکلات مطرح شده صادر کرد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در جریان بازدید میدانی و دیدار چهره به چهره با این دو خانواده اظهار داشت: حل مشکلات مددجویان و ایجاد زمینه رفاه و آسایش آنان ، از دغدغه های سازمان بهزیستی است و تلاش داریم تا با پیگیری و بازدید میدانی، وضعیت مددجویان را از نزدیک مشاهده کنیم .

وی اظهار داشت : برای رفع موانع و مشکلات این عزیزان، از تمامی ظرفیتها و فرصتهای موجود در سازمان و سایر دستگاههای اجرایی استفاده می کنیم.

کد خبر 87471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد