نشست مشترک بهزیستی هرمزگان و شرکت تولید برق خلیج فارس

با هدف هم افزایی ، توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های فی ما بین،مدیرکل بهزیستی هرمزگان با مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف هم افزایی ، توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های فی ما بین،صبح امروز سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی مهدی محمدی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان و فائزه زارع رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی ضمن حضور در مجموعه مدیریت شرکت تولید برق خلیج فارس، در نشستی صمیمانه با دکتر محمد عقیل عامری سیاهویی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان برگزاری این نشست ضمن قدردانی از تعامل و همراهی موثر مجموعه مدیریت شرکت تولید برق خلیج در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیتها و خدمات مورد ارائه در حوزه های مختلف سازمان به گروههای مختلف جامعه هدف تحت پوشش و عموم مردم پرداخت .

جهانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کاهش آسیبهای اجتماعی و خدمت موثر و تاثیر گذار به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی در گرو همکاری و همراهی کلیه دستگاههای اجرایی ،نهادها و سازمان ها می باشد.

وی توانمندسازی ،خروج از چرخه حمایت و ایجاد استقلال نسبی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار و کمک به تامین مسکن جامعه هدف را از  مهمترین اهداف و ماموریت های سازمان برشمرد و اذعان داشت: در این مسیر نیازمند همراهی و همدلی مسئولین امر و افراد نوع دوست و خیرین می باشیم .

جهانشاهی گفت : توانخواهان ، افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار بیشماری تحت حمایت داریم که با توجه به شرایط ویژه و خاصی که دارند نیازمند حمایت و دریافت کمک های فوری می باشند .

 مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه خواستار ورود ورود جدی تر و موثر صنایع ، معادن ، کارخانجات و کارگاهها به بحث عمل به مسئولیت های اجتماعی شد و از نگاه خیرخواهانه و حمایتگر دکتر عامری سیاهویی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس در حمایت از افراد کم برخوردار و جامعه هدف سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی نمود.

سامیه جهانشاهی در این نشست به تشریح و معرفی طرح شکرانه توانایی پرداخت و خواستار مشارکت جمعی و خیرخواهانه کارکنان شرکت تولید برق خلیج فارس در همراهی و کمک به مددجویان تحت پوشش سازمان شد.

دکتر محمد عقیل عامری سیاهویی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس نیز ضمن خوشامدگویی از خدمات و تلاشهای خداپسندانه و ارزشمند سازمان بهزیستی در دستگیری و کمک به اقشار نیازمند و دردمند جامعه قدردانی نمود و آمادگی شرکت تولید برق و کارکنان این مجموعه را جهت ارائه خدمات و کمک به جامعه هدف بهزیستی اعلام داشت .

گفتنی است در ادامه این دیدار ضمن هم اندیشی ، ظرفیت ها و زمینه همکاری های مشترک بررسی و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ گردید.

در پایان نیز سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اهدا لوح سپاس و تابلوی ساخته دست هنرمندان دارای معلولیت از حمایت های دکتر محمد عقیل عامری سیاهویی مدیرعامل و مجموعه شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 87469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد