دیّر| ارتقاء  سطح همکاری ادارات بهزیستی و بیمه سلامت شهرستان دیّر در زمینه پوشش بیمه ای و عقد قرارداد با مراکز توانبخشی

به منظور گسترش سطح حمایت های بیمه‌ای ایرج هلالی رئیس اداره بیمه سلامت با سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر،   سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیّر با اشاره به خدمات متنوع بهزیستی خصوصاً در حوزه پیشگیری از معلولیت ها خاطر نشان کرد: هرساله سازمان بهزیستی کشور اعتبارات خوبی به این برنامه اختصاص می دهد اما کماکان بخشی زیادی از بیماران این حوزه، از پس هزینه های بالای برنمی آیند و این اعتبارات پاسخگویی نیاز تمامی جامعه نیست،لذا حمایتهای سازمان های بیمه گر می تواند در این خصوص موثر باشد.
ایرج هلالی رئیس بیمه سلامت شهرستان دیّر ضمن استقبال و قدردانی از تلاشها و پیگیری های بهزیستی اظهار داشت: بیمه سلامت در چارچوب ضوابط قانونی از هیچ مساعدتی در زمینه حمایت از خدمات پیشگیرانه بهزیستی دریغ نخواهد کرد.
وی ادامه داد:  با توجه به رسالت سازمان مبنی بر همکاری با مراکز توانبخشی در سطح کشور و استان، این اداره آمادگی خود را با مراکز توانبخشی معرفی شده از بهزیستی شهرستان جهت عقد قرارداد و همکاری در این زمینه اعلام میدارد.  

 

کد خبر 87459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد