سامانه ۱۴۸۲دیده بان بهزیستی آماده دریافت پیشنهادات است

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: تمامی شهروندان می توانند با شماره  ۱۴۸۲ به صورت  رایگان وبدون پیش شماره تماس گرفته و بهزیستی را در امر نظارت  و ارتقاء کیفی ارائه خدمات یاری رسانند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی با اشاره به اینکه سامانه ۱۴۸۲دیده بان بهزیستی آماده دریافت پیشنهادات عموم شهروندان است، اظهار کرد: خط ۱۴۸۲ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی است و تماس با این شماره به صورت رایگان و از طریق خط تلفن ثابت و همراه همه روزه از ۸ صبح لغایت ۲۰ شب امکان پذیر است.

وی خاطر نشان کرد: گزارشات مردمی می تواند در زمینه فعالیت مراکز دولتی و غیردولتی اعم از مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز شبه خانواده و کلینیک های مددکاری و ...باشد. 
وی ادامه داد: سامانه دیده بان به آدرس didehban.behzisti.ir یکی از خدمات دولت الکترونیک برای ثبت شکایت، انتقاد با کد پیگیری است که بر اساس دقت، سرعت و صحت کار می‌کند و در هر مرحله‌ای از زمان که فرد شکایت یا پیشنهادی دارد می‌تواند از این خط تماس گیرد و آن را به ثبت برساند و با کد پیگیری که داده می‌شود آن را پیگیری کند.
ملکی افزود: با توجه به امکان تماس ۲۴ ساعته با شماره ۱۴۸۲، سامانه بعد از زمان فعالیت کاربران مرکز تماس از طریق صندوق صوتی نیز نسبت به ثبت شکایات و تماس اقدام می نماید.
وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به تماس های انجام گرفته بصورت متمرکز ودر سه سطح کشوری، استانی و شهرستانی انجام می پذیرد همچنین بازخورد رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، پیشنهادات  وانتقادات ارسالی در اسرع وقت به شخص داده خواهد شد.

کد خبر 87386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد