فراخوان اجرای فعالیت کـــــارزار رسانـــه‌ای پیشگیــــری از اعتیــــاد

 اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه پیرو ابلاغ اعتبار "کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد" در سال ۱۴۰۲ ، فراخوانی در بین مؤسسات پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مرکز استان که دارای مجوز فعالیت از این اداره‌کل می‌باشند، مطابق شرایط ذیل برگزار می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

شرایط شرکت در فراخوان واگذاری برنامه کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد: 
۱- مبلغ کل تفاهم‌نامه ۴۲۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد.
۲- سابقه فعالیت در زمینه پیشــگیری از اعتیاد به ویژه کارزار رسانــه‌ای و خط ملی اعتیاد را داشته باشد.
۳- اجرای کارزار رسانه‌ای "والد آگاه_فرزند ایمن" مطابق دستورالعمل بهزیستی کشور که متعاقباً به استان‌ها ابلاغ خواهد شــد.
۴- دارای نیروهای فعــال، خـلاق و تسهیلگر پیشگیری از اعتیــاد باشد.
۵- اجرای کارزار از طریق ابزارهای رســانه‌ای مختلف در سطح استان صورت گیرد. 
۶- مؤسسه متقاضی واقع در مرکــز استان و دارای پروانه فعالیت یا پروانه تأسیس پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی معتبر از سازمان بهزیستی باشــد. 
۷- توانمندی و قابلیت‌های لازم برای جذب و استفاده از منابع و ظرفیت‌های سایر سازمان‌های دولتی و غیردولتی را دارا باشد.
۸- درصد پیشنهادی متناسب با انجام فعالیت و عــرف سازمان باشــد.
۹- ملزم به تهیه، چاپ و تکثیر اقــلام مربوط به تبلیغات کـارزار رسانه شامل(پوستر، پمفلت، بروشور، نشان‌های تبلیغاتی و ...) و پرداخت هزینه ایــاب و ذهاب، تسهیلگـران درگیر طرح و تمام مــواردی که در راستای برنامه مربوطه انجام می‌پذیـرد که می‌بایست طبق فاکتور باشد.
۱۰- طرف تفاهم‌نامه مؤظف است کلیــه پرداختی‌های برنامه مذکـور را که در تفاهــم‌نامه ذکر گردیده از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱  تا پایان  ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ انجام دهــد.
۱۱- طرف دوم تفاهم‌نامه در انجام وظایف موضوع تفاهم‌نامه ملزم به رعایت مقررات قانون کار و قانون تأمین اجتماعی می‌باشد و مسئولیت پرداختی‌ها و مطالبات و هرگونه پاسخگویی به اداره کار و تأمین اجتماعی به عهــده طرف تفاهم‌نامه خواهد بود.
۱۲- مرکز طرف تفاهم‌نامه به هیچ وجه حق واگذاری فعالیت مفاد تفاهم‌نامه را به شخص یا مؤسسه دیگری ندارد و در صورت ابلاغ هرگونه دستورالعمل و یا بخشنامه از سوی سازمان بهزیستی، مرکز طرف تفاهم‍‌نامه مکلف به اجرای مفاد آن می‌باشد و در این حالت بهزیستی پس از اعلام کتبی حق فسخ تفاهم‌نامه را خواهد داشت. این امر به منزله تصریح تفاهم‌نامه است. 

لازم بذکر است تمامی درخواست‌ها در جلسه بازگشایی مطرح خواهد شد و انتخاب نهایی با توجه به درصد پیشنهادی و مدارک و مستندات و فعالیت شرکت‌کنندگان اعلام می‌گردد.

افراد واجد شرایط، درصدِ پیشنهادی خود را در روی سربرگ مؤسسه ذکر نموده و ظرف مدت یک هفته از انتشار فراخوان جهت طرح در کمیته تخصصی به معاونت پیشگیری ارائه دهند.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 87221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد