توزیع بیش از ۱۲۰۰ وسایل کمک توانبخشی بین افراد دارای معلولیت

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان از توزیع وسایل کمک توانبخشی بین توانخواهان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دوره آموزشی اصول کاربرد وسایل کمک توانبخشی برای معلولان با حضور معاون امور توانبخشی بهزیستی استان و کارشناسان مسئول توانبخشی ادارات بهزیستی شهرستسانهای تابعه برگزار گردید.

رضا محمدی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان در دوره آموزشی اصول کاربرد وسایل کمک توانبخشی برای معلولان، برگزاری دوره های آموزشی را یک فرصت و امر حیاتی در جهت پویایی سازمان عنوان کرد وگفت: این دوره ها علاوه بر ارتقاء دانش و مهارت های فنی کارکنان، در ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف سازمان تاثیر بسزایی دارد.

 معاون امور توانبخشی بهزیستی استان با بیان اینکه استفاده از وسایل کمک توانبخشی در جهت توانمند سازی افراد دارای معلولیت می باشد اظهار داشت: وسایل کمک توانبخشی در کنار توانبخش جسمی، توانبخشی اجتماعی را برای فرد معلول به همراه دارد و این نقش بسیار مهمی در ارتقاء سطح کیفی فردی و اجتماعی معلولان ایفا می کند.

محمدی در بخش دیگر از سخنان خود با تاکید بر توزیع وسایل کمک توانبخشی بین توانخواهان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی سازمان، نوع و شدت معلولیت فرد گفت: طی ۵ ماهه گذشته بیش از ۱۲۰۰وسایل کمک توانبخشی از قبیل؛ ویلچر، سمعک، تشک مواج، عصا و...بین معلولان تحت پوشش بهزیستی توزیع شده است.

کد خبر 87138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد