ارائه تسهیلات وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری

در این اطلاعیه آمده است: پیرو تماس های بازنشستگان عزیز تحت پوشش با درگاه های ارتباطی صندوق بازنشستگی کشوری و با نظر و تاکید مدیرعامل صندوق، امکان ثبت تقاضای اینترنتی دریافت تسهیلات وام ازدواج فرزندان برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد (به غیر از عزیزانی که این تسهیلات را در سنوات گذشته دریافت کرده‌اند)، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: مدارک ثبت نام تسهیلات وام مذکور با توجه به شرایط ذیل از طریق "سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی اینترنتی  www.sabasrm.ir در طول سال بدون هیچ محدودیت و ظرفیتی، فعال است.

1- تاریخ عقدنامه در بازه زمانه 1398/01/01 تاکنون می باشد.

2- ارائه تسهیلات صرفا به ازدواج اولیه فرزند (عروس/داماد) بازنشستگان و فرزند وظیفه بگیر (همسر) تعلق می گیرد.

3- اسکن اصل مدارک(شناسنامه و کارت ملی بازنشسته- عروس و دادماد) الزامی می باشد.

4- اسکن اصل صفحه اول شناسنامه و صفحه ای که مشخصات همسر و فرزندان قید شده باشد، الزامی است.

5- اسکن اصل عقدنامه و صفحاتی که مشخصات زوجین (عروس و داماد) قید شده باشد الزامی است.

متقاضیان عزیز(بازنشستگان محترم اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد) با توجه به فعال بودن سایت ثبت نام اینترنتی، می توانند بدون نگرانی و در زمان ممکن، به صورت مستمر نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کرده و در صورت احراز شرایط اعلام شده، از آن بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، بازنشستگان عزیز در زمان ثبت نام علاوه بر مطالعه دقیق شرایط درج شده در سامانه مذکور، در صورت هرگونه مشکل می توانند با مرکز پاسخگویی صندوق در ساعات اداری با شماره ۲۵۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

امکان ثبت تقاضای اینترنتی دریافت تسهیلات وام ازدواج فرزندان برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد (به غیر از عزیزانی که این تسهیلات را در سنوات گذشته دریافت کرده‌اند)، فراهم شده است.

کد خبر 87129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد