قرار گرفتن زیر یک چتر برای تعالی فضای زیستن مناسب مردم

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه لازم است تفاوت ها و تعارضاتی که بین دستگاهها و سازمان ها وجود دارد را کنار گذاریم، افزود: همه باید زیر یک چتر و آن هم حمایت از مردمی که در این سال ها فضای مناسب برای زیستن و تعالی را کمتر پیدا کردند مهیا کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر مهری سادات موسوی معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آئین افتتاح نمایشگاه "حرکـت مبـارک 2020 محلـه" در استان مازندران، گفت: لازم است تفاوت ها و تعارضاتی که بین دستگاهها و سازمان ها وجود دارد را کنار گذاریم و همه باید زیر یک چتر و آن هم حمایت از مردمی که در این سال ها فضای مناسب برای زیستن و تعالی را کمتر پیدا کردند مهیا کنیم.
معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تنوع خدمت سازمان بهزیستی، اظهار داشت: سازمان بهزیستی 161 نوع خدمت ارائه می کند و طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور همراستا با تمام خدماتی است که به جامعه هدف ارائه می دهیم.
وی ادامه داد: بعد از سالها 4 دستگاه بصورت خیلی خاص و دستگاههای دیگر در کنار هم  و همدلانه در رفع موانع و مشکلات حرکت می کنند و این اتفاق میمون و مبارکی است و امیدوارم سایر دستگاهها هم به این حوزه بپیوندند.
دکتر موسوی تصریح کرد: طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور، این فضا را ایجاد کرد که به دور از تمام سلایق و تفاوت های دیدگاهی، نگرشی، رویکردی و پارادایمی که افراد یا دستگاهها دارند برای یک هدف مشترک کنار هم قرار گرفته اند و آن هم این است که هر چه در توان دارند برای احیا و بهبود وضعیت مطلوب مردم بکار ببندند.
این مقام مسوول با اشاره به اینکه این طرح در آغاز فراز و نشیب های مختلفی ممکن است داشته باشد، یادآور شد: هر روز و با گذشت اجرای طرح، پخته تر و منسجم تر می شود و امیدوارم سرعت فعالیت ها جهش پیدا کند تا محلات گروه هدف طرح هرچه زودتر فضای مناسب تری را پیدا کنند.
معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در پایان خواستار همکاری هر چه بیشتر استانداران استانهای مختلف جهت هماهنگی و در کنار هم قرار گرفتن دستگاه های اجرایی برای اجرای بهینه طرح شد.

کد خبر 87099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد