پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز خبرنگار، پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی، ناصر چاووشی مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز خبرنگار، پیام تبریک صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

ن و القلم و ما یسطرون

   پروردگار بلندمرتبه انسان را چنان آفریده که با درک و کشف و کسب آگاهی از پیرامونش وی را از سایر موجودات متمایز ساخته و به عنوان اشرف مخلوقات او را از مسیر این شناخت و آگاهی از فرش زمین به عرش اعلا رهنمون می‌سازد.

گستردگی جهان و فراوانی حوادث، رویدادها و پدیده‌ها انسان تشنه خواستن و دانستن را بر آن می‌دارد تا اخبار و اطلاعات خود را از طرق مختلف کسب نماید و بر معرفت و آگاهی خویش بیفزاید و چه کسی بهتر و امین‌تر از  "خبرنگار" می‌تواند با نگاه تیزبین وقایع پیرامون را رصد نموده و با قلم متعهد و امانتدار خود حلقه واسط بین رخدادهای گوناگون و مخاطبان شیفته آگاهی باشد.

اینجانب با گرامیداشت روز ۱۷ مرداد و یاد و خاطره محمود صارمی شهید والامقام عرصه خبررسانی، روز خبرنگار را حضور یکایک خبرنگاران، مدیران و فعالان متعهد عرصه رسانه کشور و استان، این پیام آوران حقیقی و راستین آگاهی، دانش و بینش تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان سلامت و پیروزی توام با اخلاص در عرصه خطیر اطلاع رسانی مسئلت می‌نمایم.

ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 86947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد