پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان بمناسبت روز خبرنگار

۱۷مردادماه هر سال فرصت مغتنمی است تا گرامی بداریم یاد و خاطره شهید محمود صارمی را و از زحمات همه عزیزان خبرنگار و سایر اصحاب رسانه که در پاسداری از این حرفه مهم تلاش‌های شبانه‌روزی دارند، تقدیر و تشکر شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد:

متن پیام  به شرح زیر است؛

خبرنگاری صرفاً یک واژه نیست، بلکه یک راه است...

بی تردید اصحاب رسانه و به طورخاص خبرنگاران پرتلاش، نقشی محوری در زمینه ارتقا سطح دانش و آگاهی‌های یک جامعه ایفا می‌نمایند و تأثیر فعالیت‌های گسترده آن‌ها در مطالبه گری،روشنگری، شفاف سازی و تصمیم گیری مسئولان ،با تهیه و مخابره سریع، دقیق و صحیح  اخبار بر کسی پوشیده نیست.

اطلاع رسانی در دنیای کنونی نقش ویژه ای در راستای توسعه همه جانبه از جمله توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و … دارد و این خود نشانگر نقش و جایگاه پر اهمیت این قشر اثرگذار است ،که با محوریت ارائه اطلاعات دقیق و وثیق برای نمایش تصویری عینی از واقعیت ها بنا شده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطر خبرنگاران فقید کهگیلویه و بویراحمد که اکنون در جمع ما نیستند،بر خود واجب میدانیم هفده مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت مقام خبرنگار را به تمامی فعالان ان حوزه " خبرنگاران، مدیران و اصحاب جراید و رسانه های مجازی فعال ..." در استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و از خداوند، متعال تعالی و پیشرفت برای این عزیزان مسئلت داریم.

محمدکریم آریا

مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 86802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد