حضور رئیس بهزیستی کشور در شبکه دو سیما

صبحِ امــروز پنج‌شنبه دوازدهم مردادمــاه ۱۴۰۲، علی‌محمد قادری رئیس بهزیستی کشور در شبکه دو سیما، با حضور در برنامه‌ی صبحانه ایرانی به بیان اهداف سازمان و اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ رئیس بهزیستی کشور در ابتدای سخنان خود به ساختار جدید بهزیستی اشاره کرد و گفت: باید این سازمان در یک ساختار مستقل در جامعه عرضه شود و باتوجه به ملاحظات و محدودیت‌های ساختاری کشور به جهت تعالی سازمان و روان‌سازی خدمات لازم است که شرایط جدیدی داشته باشیم.

قادری در ادامه عنوان کرد: موضوع مردم‌سازی سازمان بهزیستی در دستور کار قرار گرفته است و یک شبکه مردمی جدید ایجاد شده و ما از طریق واسپاری خدمات به مردم و حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی متخصص امور را پیش می‌بریم.
 بر اساس ماده ۱۳ قانون؛ عموم مجموعه‌هایی که کارهای متعدد بهزیستی را انجام می‌دهند مؤسسات خیریه هستند و این موضوعات نشانگر این است که بهزیستی در آینده نیازمند تغییرات ساختاری است.

قادری اذعان داشت با توجه به وظیفه اجتماعی بهزیستی و با توجه به نگاه حمایتی ریاست جمهور پیشنهاد می‌گردد تدبیری اتخاذ گردد که سازمان بهزیستی ضمن مردم‌پایه بودن بتواند در ساختار جدید، خدمات ویژه‌ای به جامعه هدف ارائه دهد. 

در ادامه برنامه، رئیس بهزیستی کشور به سوالات پیامکی بینندگان پاسخ داد و در خصوص مناسب‌سازی شهری گفت: این موضوع به صورت بسیار جدی در حال پیگیری است.

علی‌محمد قادری در پایان گفت: ما خادم مردم هستیم و از تمامی دستگاه‌ها با جدیت مطالبه‌گری می‌کنیم تا بتوانیم منابع جدید و خدمات موثرتری را برای جامعه هدف داشته باشیم.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید 

کد خبر 86754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد