کمیته هماهنگی مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب اعتیاد ماده ۱۶ در بهزیستی مازندران برگزار شد

کمیته هماهنگی مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب اعتیاد ماده ۱۶ با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه ارائه خدمات مراقبتی به معتادین متجاهر و کاهش آسیب مصرف مواد ، جز اولویت ها است، گفت: معتادین متجاهری که مقیم مراکز ماده ۱۶ هستند از خدمات درمانی، مراقبتی، بهداشتی، آموزشی و توانمندسازی این مراکز بهره مند می شوند تا مراحل درمان انجام شود و در نهایت به آغوش خانواده بازگردند.

وی با بیان اینکه وظایفی که بر عهده یکایک ما سپرده شده، باید به درستی انجام پذیرد، افزود:حمایت و مراقبت لازم از بیماران متجاهر در این مراکز باید بعمل آید تا درمان اصولی صورت گیرد و از بازگشت مجدد آنان به چرخه معیوب مصرف مواد جلوگیری شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران در این جلسه نقش آموزش فنی و حرفه ای در فرایند توانمندسازی معتادان و بازگشت به اجتماع را مهم برشمرد و بر همکاری شهرداری ها در اجرای دقیق و ساماندهی معتادان متجاهر تاکید کرد.

وی در پایان خواستار همکاری بین بخشی برای ساماندهی معتادان متجاهر شد.

شایان ذکر است؛ در این نشست دستگاه های اجرایی عضو کمیته گزارشی در خصوص ساماندهی، پذیرش، غربالگری معتادان متجاهر و فرایند توانمندسازی معتادان ارائه و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

کد خبر 86634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد