آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ اورژانس اجتماعی در دیشموک با حضور مسئولین

آیین کلنگ زنی پروژه مهم اورژانس اجتماعی دیشموک با حضور مدیر کل بهزیستی استان و معاونین تخصصی بهزیستی، فرماندار شهرستان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ،امام جمعه، بخشدار، مسئول بنیاد علوی دیشموک و مسئولین سایر ادارات و نهادهای شهرستان در زمینی به متراژ حدود ۲۰۰۰متری به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: در این آیین امام جمعه دیشموک با اشاره به محرومیت منطقه و وجود مشکلات به خصوص آسیبهای اجتماعی گفت: از بنیاد علوی و بهزیستی استان به خاطر توجه به آسیبهای اجتماعی و مشکلات دیشموک تشکر میکنیم و انتظار داریم در بحث جذب نیرو به عدالت رفتار شود و کسانیکه قبلا در آزمون استخدامی اورژانس شرکت کردند تعیین تکلیف شوند .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه نیزدر این آیین گفت: به نظر من ایجاد اورژانس اجتماعی و توجه به آسیبها و مشکلات این حوزه حتی از اورژانس ۱۱۵واجب تر است و این مهم با توجه به وضعیت آسیبهای اجتماعی در دیشموک از اولویت بیشتری برخوردار است .
مدیر بنیاد علوی شهرستان دیشموک گفت: این پروژه با اعتباری ۳میلیاردتومانی از سوی بنیاد علوی در زمینی به وسعت دو هزار متر ساخته میشود که از این اعتبارمبلغ ۴۰۰میلیون تومان تامین اعتبار شده و در اختیار پیمانکار قرار گرفته است و در ادامه کار نیز مبلغ قرارداد واریز خواهد شد.

مختاری افزود: با افتتاح این اورژانس ۱۰نفر مشغول به کار خواهند شد.

مدیر کل بهزیستی استان نیز در این آیین گفت: کسانی که در آزمون اورژانس اجتماعی شرکت کردند باید حد نصاب نمره قبولی را بیاورند و سپس از طریق مصاحبه حضوری و ادامه روند استخدامی جذب خواهند شد و در این روند حقی از هیچ کس ضایع نخواهد شد.

کد خبر 86587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد