بررسی چالش های پیش روی مراکز ارائه خدمات توانبخشی در منزل

با هدف ارزیابی فعالیت ها و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مراکز ارائه خدمات توانبخشی در منزل ، نشستی با حضور مدیرکل و مسئولین فنی و نمایندگان انجمن ضایعات نخاعی و جامعه معلولین بندرعباس و میناب برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف ارزیابی فعالیت ها و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مراکز ارائه خدمات توانبخشی در منزل و به منظور دستیابی به راهکار رفع این چالش ها ، نشستی با حضور مدیرکل ، کارشناسان حوزه توانبخشی بهزیستی هرمزگان ، مسئولین فنی و نمایندگان انجمن ضایعات نخاعی و جامعه معلولین شهرستان های بندرعباس و میناب برگزار گردید.

در این نشست که در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار شد مواردی شامل مشکلات آماری موجود در ثبت اطلاعات خدمت گیرندگان مراکز ارائه خدمات توانبخشی در منزل و مسائل مربوط به تفکیک آمار براساس خدمات ارائه شده ،  بررسی و راهکارهایی از سوی مدیرکل و کارشناسان بهزیستی جهت رفع این چالش ها ارائه گردید.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست بهزیستی را متولی اصلی امور افراد دارای معلولیت برشمرد و بیان داشت: سازمان بهزیستی با ارائه خدمات تخصصی و حمایتی به همه افرادی که به دلایل مختلف از چرخه عادی زندگی باز می مانند کمک کرده و تلاش می کند آن ها به مسیر زندگی بازگرداند.

وی تعداد افراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی استان را ۵۸۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت : از این تعداد ، توسط سه تیم ویزیت در منزل در بندرعباس و یک تیم در شهرستان میناب، به بیش از ۲۲۰ نفر خدمات مددکاری ، روانشناختی ، پزشکی ، پرستاری و  فیزیوتراپی در منزل ارائه می گردد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با اعلام آمادگی برای همراهی با مراکز تاکید کرد : این اداره کل بصورت مستمر و بر اساس دستورالعمل های  سازمانی ، همواره همراه و همگام با همه انجمن ها ، موسسات و مراکز غیر دولتی  تحت نظارت  در راستای خدمت رسانی مطلوب  و هدفمند به گروههای هدف تحت پوشش بوده و درآینده نیز با تمام توان و ظرفیت در این مسیر خواهد بود.

کد خبر 86321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد