اصلی ترین نیاز جامعه هدف، مسکن و ارائه تسهیلات جهت اشتغالزایی است.

نشست تخصصی دو معاونت اجتماعی و اشتغال، مسکن و مشارکتهای مردمی بهزیستی گلستان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات بین بخشی در شهرستان ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان، مریم معصومی معاون امور اجتماعی بهزیستی گلستان با بیان این مطلب که هدف از برگزاری جلسه، رفع موانع اداری در جهت بهرمندی بیشتر زنان سرپرست خانوار و فرزندان تحت حمایت شبه خانواده است اظهار داشت: اصلی ترین نیاز جامعه هدف ما، مسکن و ارائه تسهیلات جهت اشتغال زایی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بر آن شدیم تا با رایزنی و تعامل هر چه بیشتر درصد بالایی از فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل و زنان سرپرست خانوار را از تسهیلات اشتغال زایی و مسکن برخوردار نمائیم.

علیرضا طاهری زاده معاون اشتغال، مسکن و مشارکت های مردمی نیز ضمن تایید مباحث مطرح شده با تاکید بر ضرورت برگزاری منظم این جلسات اظهار داشت: در سال گذشته مبلغ ۱۷ میلیارد تومان و در سال جدید مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به مددجویان حوزه اجتماعی تسهیلات اشتغال ارائه گردیده است.

وی با اشاره به اهمیت ارائه تسهیلات مسکن و اشتغالزایی به جامعه هدف افزود: بهره مندی مددجویان عزیز از این تسهیلات منوط به نیازسنجی و پیگیری شهرستان ها است.

طاهری زاده خاطرنشان ساخت: سقف اعطای تسهیلات به شهرستان های گرگان و گنبد مبلغ ۱۰۰ میلیون و سایر شهرستان ها مبلغ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است که مددجویان محترم پس از احراظ شرایط می توانند بصورت همزمان از تسهیلات مسکن و اشتغال بهره مند گردند.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر گردید جلسه مشترک معاونت های اجتماعی و مشارکت های مردمی با کارشناسان ذیربط دو حوزه در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف برگزار گردد و از روئسا و کارشناسان شهرستان ها خواسته شد در راستای تسریع در اعطای تسهیلات مسکن و اشتغال، نیاز سنجی خود را مکتوب به معاونت مشارکت های مردمی اعلام نمایند.

کد خبر 86288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد