زنجان در مناسب سازی معابر جزو استان‌های برتر کشور است

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی این استان در پیگیری و مناسب سازی شهری و اماکن عمومی در رده استان های برتر کشور قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از ایرنا، نعمت ملکی افزود: بدون شک اختصاص شاخص های ارزیابی مناسب سازی ساختمان های اداری در جشنواره شهید رجایی یکی از بزرگترین موفقیت های ستاد مناسب سازی است.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی الگویی برای مناسب سازی در کل جامعه به شمار می رود و بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی های انجام شده می توان اذعان کرد که این موضوع مهم در جامعه در حال پیشرفت و نهادینه شدن است.

این مسوول ادامه داد: در ارزیابی سال گذشته، اداره های هواشناسی، غله و خدمات بازرگانی و نوسازی مدارس استان نسبت به سال گذشته عملکرد مطلوبی به لحاظ مناسب سازی معابر داشتند.

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: جلسات مناسب سازی بصورت فصلی و منظم با حضور معاون امور عمرانی استانداری و نمایندگان ادارات سطح استان و در شهرستان نیز با حضور فرمانداران برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این راستان سامانه پیامکی معبر ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ با هدف طرح مشکلات گروه های هدف و هم میهنان در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن عمومی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 86092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد