در رسانه| استقبال از پارالمپیکی‌های بوشهری در فرودگاه بوشهر

مدال آوران بوشهری تیم ملی دو و میدانی کم بینایان و نابینایان اعزامی به رقابت‌های جهانی پاریس در فرودگاه بین‌المللی بوشهر مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

به گزارش روابط   عمومی  اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از مدال آوران بوشهری تیم ملی دو و میدانی کم بینایان و نابینایان اعزامی به رقابت‌های جهانی پاریس در فرودگاه بین‌المللی بوشهر استقبال شد.
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین استقبال از این ورزشکاران گفت: امیرخسروانی و سجاد نیک‌پرست ورزشکاران هم ستانی ما در تیم ملی هستند که امیر خسروانی با کسب نشان نقره در رشته پرش طول در مسابقات جهانی فرانسه و گرفتن سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ و سجاد نیک‌پرست نیز با کسب عنوان چهارم این مسابقات و کسب سهمیه پار المپیک فرانسه یکبار دیگر توانمندی جوانان ما را در عرصه‌های بین المللی به رخ کشیدند.
عباس دراهکی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان به‌صورت ویژه از این قهرمانان حمایت مادی و معنوی خواهد کرد.
به گفته وی با حمایت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و با برنامه‌ریزی انجام شده ورزشکارانی که سهمیه‌ی المپیک و پارالمپیک را کسب می‌کنند تا پیش از آغاز این رقابت‌ها به‌صورت ویژه حمایت می‌شوند و امکانات لازم برای تمرین و اردوهای مستمر برای این ورزشکاران فراهم خواهد شد.
اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر نیز از حمایت این قهرمانان در بعد اشتغال، تامین نیازمندی‌های این قهرمانان و پرداخت بیمه این ورزشکاران از سوی این نهاد خبر داد.
کد خبر 86040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد