دشتی|بازدید فرماندار  از بهزیستی شهرستان  دشتی

به مناسبت هفته بهزیستی علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی از اداره بهزیستی این شهرستان با رییس و کارکنان این مجموعه دیدن کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از  بهزیستی دشتی، در ابتدای این جلسه مراد زارع رئیس اداره بهزیستی دشتی به تشریح ماموریت‌های اداره بهزیستی در حوزه‌های مختلف پرداخت و گزارشی از عملکرد یکساله اداره بهزیستی در فعالیتهای اورژانس اجتماعی، اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال و مسکن جامعه هدف، مستمری، طرح‌ها و برنامه‌های پیشگیری از معلولیت ها و آسیبهای اجتماعی و همچنین سایر خدمات تخصصی ارائه شده به جامعه هدف پرداخت.

علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی در بازدید از اداره بهزیستی شهرستان دشتی با تبریک هفته بهزیستی از تلاش‌ها این مجموعه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: حضور شما در بین افراد و کمک به این عزیزان امیدواری زیادی در بین آنها نسبت به آینده ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه رضایت مندی نسبی خوبی از بهزیستی در سطح شهرستان وجود دارد، افزود: جامعه هدف بهزیستی افراد ناتوان هستند و خدمت به آنها ذخیره برای آخرت است. فرماندار دشتی بر ضرورت توانمند کردن مددجویان بهزیستی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیتی که دولت در پرداخت تسهیلات اشتغال زا ایجاد کرده به نحو مطلوب استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال پنج میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز اداره بهزیستی اختصاص داده شده است.

کد خبر 85974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد