قزوین | دیدار سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین با خانواده دارای ۳ معلول تحت پوشش بهزیستی

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین با خانواده دارای ۳ معلول تحت پوشش بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قزوین، غلامحسن اسلامی‌ صدر سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین با همراهی نجفی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، رحمانی مدیر بهزیستی شهرستان قزوین و اکبرشاهی معاون توانبخشی بهزیستی استان، با یک خانواده دارای ۳ معلول جسمی و حرکتی در شهر اقبالیه از توابع بخش مرکزی قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد. 

اسلامی‌صدر در این دیدار ضمن تأکید بر امیدآفرینی، تصریح کرد: افراد دارای معلولیت نباید خود را فردی دارای محدودیت بدانند و به واسطه آن از فعالیت‌های اجتماعی کناره‌گیری کنند، این افراد اگرچه از نظر جسمی دچار مشکل هستند اما می‌توانند با باور به توانمندی‌های خود و داشتن امید در جامعه نیز حضور فعال داشته باشند. 

 وی افزود: با توجه به هزینه‌های بالای درمان و خرید لوازم بهداشتی انتظار می‌رود که بهزیستی در این حوزه به صورت جدی ورود پیدا کند و اعتبار کمک هزینه خرید لوازم درمانی و بهداشتی را افزایش دهد، هزینه کمک پرستاری نیز باید به گونه ای باشد که بخشی از این هزینه‌ها را پوشش دهد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین بیان کرد: علم و تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و امیدواریم به زودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه درمان افراد دارای معلولیت باشیم، از طرفی خانواده‌ها باید آزمایش ژنتیک را پیش از ازدواج و بارداری جدی بگیرند تا از ناهنجاری‌های بعد از تولد در امان باشند. 
در این دیدار پیگیری های لازم در راستای رفع مشکلات و کمک به هزینه مراقبتی این خانواده‌ مورد بررسی قرار گرفت .

کد خبر 85956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد