در رسانه | «توانمندسازی»، «اشتغال» و «استقلال مالی» جامعه هدف از برنامه‌های بهزیستی است

«رسولی» توانمندسازی، اشتغال و استقلال مالی جامعه هدف را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان بهزیستی در کشور و استان عنوان کرد و گفت: سازمان بهزیستی در بحث توانمندسازی گروه‌های هدف از تمام ظرفیت‌های بخش دولتی و غیر دولتی استفاده می‌کند.

 https://dnws.ir/603826

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «حسین رسولی» مدیرکل بهزیستی کردستان در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف و معرفی خدمات سازمان بهزیستی که همزمان با هفته بهزیستی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مددجویان در خانه کُرد این شهر افتتاح شد، اظهار داشت: این نمایشگاه به همت انجمن‌ها، مددجویان و افراد دارای معلولیت و مراکز تحت نظر بهزیستی با مشارکت سازمان بهزیستی در 35 غرفه از امروز تا آخر هفته در خانه کُرد سنندج برپا شده است.

وی گفت: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در معرفی تولیدات و فروش محصولات جامعه هدف و توانمند سازی جامعه هدف مؤثر باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان توانمندسازی، اشتغال و استقلال مالی جامعه هدف را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان بهزیستی در کشور و استان عنوان کرد و افزود: سازمان بهزیستی در بحث توانمندسازی گروه‌های هدف از تمام ظرفیت‌های بخش دولتی و غیر دولتی استفاده می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم در کنار حمایت‌های مستمر و غیر مستمر مالی و غیر مالی برای گروه‌های هدف، توانمندسازی را نیز بصورت ویژه اجرا کرده و در این نمایشگاه شاهد بخشی از دستاوردهای این عزیزان هستیم.

رسولی با اشاره به جمعیت 70 هزاری خانوارهای تحت پوشش در کردستان خاطرنشان کرد: 154 هزار و 142 نفر کردستانی تحت پوشش بهزیستی هستند.

کد خبر 85950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد