دیّر|حضور مسئول بسیج جامع زنان سپاه سید الشهدا به همراه جانشین و بازرس جامع زنان سپاه سید الشهدا شهرستان در اداره بهزیستی

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، زینب فخرایی مسئول بسیج جامع زنان سپاه سید الشهدا شهرستان دیّر به همراه سکینه شکوه دل جانشین و فاطمه جوهری بازرس بسیج جامع زنان سپاه سید الشهدا طی حضور در اداره بهزیستی شهرستان دیّر با سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیّر دیدار کرد.

بهگزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به  نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، دارایی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیّر در ابتدای این دیدار ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته بهزیستی به تشریح بخشی از فعالیت های بهزیستی شهرستان پرداخت و گزارش جامعی از واحدهای توانبخشی، اموراجتماعی، پیشگیری، مشارکتهای مردمی و اشتغال و اورژانس اجتماعی ارائه نمود.

وی در ادامه حضور در عرصه‌های مختلف جهت محرومیت‌ زدایی را رمز موفقیت بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج در میادین مختلف ثابت کرد که بازوی توانمند نظام و رهبری و در خط مقدم کمک به مردم در حوادث و بحران ها است.

فخرایی فرمانده بسیج جامع زنان سپاه سید الشهدا شهرستان دیّر نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر می توانند خدمت رسان اقشار آسیب زده جامعه باشند و به شهروندان خدمات ارزنده ای ارائه نمایند.

فخرایی ادامه داد: در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین خدمت رسانی به جامعه هدف، شاهد تعاملات بسیار خوبی بین بسیج و بهزیستی هستیم که وظیفه ذاتی ما است و آماده افزایش تعاملات بین این دو مجموعه هستیم.

کد خبر 85904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد