دیّر|دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیّر باسرپرست بهزیستی شهرستان دیّر

به مناسبت هفته بهزیستی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دیّر به همراه نماینده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهار شهرستان جنوبی استان در اداره بهزیستی حضور یافته و هفته بهزیستی را به سرپرست اداره تبریک گفتند.

به گزارش روابطعمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، سیرانوش دارایی ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از رئیس کمیته امداد شهرستان و نماینده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهار شهرستان جنوبی استان جهت حضور در اداره بهزیستی گفت: بهتر زیستن حق همه مردم و روز بهزیستی در واقع روز تمام کسانی است که در رفع مشکلات مردم تلاش میکنند.

وی افزود: کمیته امداد از جمله ارگان‌هایی است که با بهزیستی، برای به زیستن مردم همگام است و امیدواریم با تعامل و هماهنگی بین دودستگاه در جهت ارائه خدمات با کیفیت قدمهای مثبتی در کاهش آسیب ها ی اجتماعی داشته باشیم.

سید علی حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیز در این دیدار با تبریک هفته بهزیستی گفت: کار در بهزیستی و ارائه خدمات به محرومان جامعه بسیار دشوار است و ما با تمام توان و تلاش بعنوان دستگاه های ارائه خدمات در کنار بهزیستی خواهیم بود و در جهت هماهنگی و همکاری و ارائه خدمات به جامعه هدف دو دستگاه از هیچ تلاشی فرو گذاری نخواهیم کرد.

در پایان این دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیّر از سرپرست اداره بهزیستی تحلیل کردند.

کد خبر 85902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد