در رسانه| پشت نوبتی‌های مستمری بگیر بهزیستی همدان نزدیک به صفر شد

همدان- معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: پشت نوبتی‌های مستمری بگیر بهزیستی همدان نزدیک به صفر شد.

امیر کوکاییان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی از پیگیری برقراری مستمری توانخواهان معلول استان همدان خبر داد و گفت: در پایان سال گذشته تعداد ۱۶ هزار و ۱۹۴ نفر از مستمری بهره مند بودند و بیش از ۵ هزار نفر پشت نوبت دریافت مقرری مستمری بودند اما با پیگیری‌های به عمل آمده تعداد پشت نوبتی‌های مستمری توانخواهان نزدیک به صفر است.

وی از پیگیری حق پرستاری مددجویان نیز سخن گفت: و افزود: با توجه به تعداد پشت نوبت پذیرش در مراکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن و وضعیت احکام قضائی، با پیگیری‌های به عمل آمده یک مرکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن با ظرفیت ۵۰ نفر در شهرستان ملایر راه اندازی شد و راه اندازی یک مرکز دیگر نیز در دست پیگیری است.

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان همدان در ادامه صحبت‌های خود از پیگیری راه اندازی و گسترش خانه‌های حمایتی و میان راهی نیز صحبت کرد.

کوکاییان با اشاره به پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص راه اندازی و تجهیز قرنطینه مراکز شبانه روزی با تجهیزات اهدایی از WHO نیز خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده خوشبختانه توانسته‌ایم علاوه بر سهمیه استان، دو سهمیه اضافه از تجهیزات اهدایی سازمان بهداشت جهانی را نیز جذب و در سه مرکز استان همدان برقرار سازیم.

کد خبر 85893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد