دشتی| دیدار رییس به همراه کارکنان و حرفه آموزان شهرستان دشتی با امام جمعه شهر خورموج

به مناسبت هفته بهزیستی رئیس بهزیستی شهرستان دشتی به همراه پرسنل و حرفه آموزان مرکز حرفه آموزی روزانه جهش با امام جمعه شهرستان دشتی دیدار کردند.

به گزارش روابط مومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتی : در ابتدای این دیدار مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی به تشریح فعالیتهای بهزیستی شهرستان اشاره و گزارش جامعی از حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری، مشارکت های مردمی، مسکن و اشتغال را ارائه کرد.

زارع بیان کرد: از عمده فعالیتهای بهزیستی پیشگیری از معلولیت ها و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد که بهزیستی شهرستان در یک سال اخیر با برگزاری برنامه های پیشگیرانه و کارگاه های آموزشی مختلف و همچنین غربالگری بینایی، شنوایی، اضطراب، مشاوره ژنتیک، مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره خانواده و ... اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا زاهد دوست امام جمعه شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته بهزیستی به پرسنل و جامعه هدف بهزیستی به رئیس و پرسنل بهزیستی خدا قوت گفتند و بیان کردند خدمت در سازمان بهزیستی توفیق الهی و همراه با اجر دنیوی و اخروی است که پروردگار عطا فرموده و خداوند هر کس را دوست داشته باشد کاری میکند که عمرش در مسیری طی شود که برای آخرتش اندوخته داشته باشد.

وی اظهار کردند: قدر خدمت به این عزیزان را بدانید و توفیق الهی را شکرگزار باشید و نباید تکدری در خاطر عزیزی انجام گیرد و احساس کمبودی نماید.

کد خبر 85872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد