دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده معزّز ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد:  محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان ، با همراهی معاونین حوزهای تخصصی، روسای واحدها، رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان بویراحمد  ضمن حضور در دفتر آیت الله سیدنصیر حسینی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و ارائه گزارشی از عملکرد بمناسبت هفته بهزیستی با وی دیدار کردند.

مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه بر جایگاه ویژه روحانیت و ولایت فقیه برای درگیر کردن سایر دستگاه ها در جهت انجام تکلیف های قانونی  در رابطه با بهزیستی و آسیب های درگیر در استان تاکید کرد. 

 ️در ادامه جلسه، آیت الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بهزیستی به مدیرکل و حاضرین در جلسه و تسلیت فرارسیدن ایام محرم، فرمودند:  خدمت انسان ها به یکدیگر، بالاترین نعمات خداوندی است که در این راه وظیفه خطیر بهزیستی در رسیدگی به قشر ضعیف و مشکل دار با توجه به محرومیت خاص استان  و شرایط فعلی جامعه، اهمیت ویژه ای دارد. 

نماینده ولی فقیه، فعالیت های بهزیستی استان در موضوعات مسکن، درمان،  هزینه ازدواج، برقراری مستمری و توانمند سازی را اثربخش دانست و افزود: امیدواریم مدیرکل بهزیستی استان و مجموعه پرسنل این سازمان همچنان و با حساسیت ویژه ای رسیدگی به امور افراد زمین گیر و معلول، توجه به موضوع امرار و معاش، ارتقاء سطح علمی و آموزشی و افزایش سطح خدمات رفاهی مورد نیاز این قشر عزیز را فراهم کند. 

کد خبر 85591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد