شهرستان همدان| همایش هفته بهزیستی

بمناسبت هفته بهزیستی همایشی با حضور مدیر کل بهزیستی استان، رئیس شورای شهر، معاون دادستان، مدیران ادارات شهرستان، معاونین بهزیستی استان، کارشناسان استان و شهرستان، مدیران مراکز و موسسات خیریه، خیرین و مددجویان موفق در سالن همایش شهید رجایی توسط بهزیستی شهرستان همدان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای این مراسم دکتر شاهقدمی مدیرکل بهزیستی استان ضمن عرض خیرمقدم و گرامیداشت هفته بهزیستی گزارش کاملی از اقدامات انجام شده و کار ویژه های بهزیستی ارائه نمود.

در ادامه سخنران برنامه حاج آقا فاضلیان مطالبی در خصوص اهمیت و ارزش کار در بهزیستی بیان نموده و گفتند: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری توجه به رفاه اقشار ضعیف جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و همه در این راه باید کوشش نمایند.

در این همایش برنامه های متنوعی از جمله اجرای گروه سرود ناشنوایان، برنامه طنز لیموترش، اجرای زنده موسیقی و همچنین مطالب انگیزشی توسط مجری برنامه آقای کاظمی که کارشناس ارشد روانشناسی بودند عنوان شد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و یک شاخه گل از خیرین  و اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از مددجویان شهرستان همدان تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 85451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد