تویسرکان|حضور جانشین فرمانده و مسئول عقیدتی سپاه و فرمانده بسیج ادارات شهرستان در بهزیستی

به مناسبت هفته بهزیستی سرهنگ بنی اردلان؛ جانشین فرماندهی سپاه شهرستان به همراه حجت‌الاسلام علیجانی؛ مسئول عقیدتی سیاسی سپاه و سرهنگ مومیوند مسئول بسیج ادارات و اصناف ضمن حضور در اداره و تبریک هفته بهزیستی از برگزیدگان مسابقات قرآنی که در سطح ادارات شهرستان برگزار شد با اهدای جوایز تقدیر نمودند

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان اسمعیل بیگی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بهزیستی گفت: با توجه به اینکه بهزیستی در خط مقدم مبارزه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت از محرومین، معلولین و آسیب دیدگان می باشد و همچنین با توجه به حجم بالای کار همکاران در این زمینه، چنانچه همکاران روحیه ی جهادی و بسیجی نداشته باشند موفقیت و پیشبرد اهداف بهزیستی غیر ممکن می باشد.

ایشان افزود: جلب رضایت حداکثری جامعه هدف بهزیستی محقق نخواهد شد مگر اینکه سایر ارگانها بهزیستی را در به ثمر رسیدن اهداف یاری کنند. به همین منظور نیاز است که سپاه و گروههای جهادی مرتبط با این ارگان در ساخت و تعمیر منازل مددجویان و همچنین ارائه بسته های معیشتی مددجویان بهزیستی را نیز بهره مند سازند.

سرهنگ بنی اردلان نیز از زحمات کارکنان بهزیستی تقدیر نموده و گفت: تلاش اینجانب و همکاران نسبت به محرومیت زدایی و حمایت از جامعه هدف بهزیستی بیش از پیش خواهد بود.

گفتنی است در پایان از همکاران برگزیده در مسابقات قرآنی تقدیر شد.

تویسرکان|حضور جانشین فرمانده و مسئول عقیدتی سپاه و فرمانده بسیج ادارات شهرستان در بهزیستی

کد خبر 85437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد