قشم | دیدار کارکنان بهزیستی با امام جمعه شهرستان قشم

به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی ، رییس و کارکنان بهزیستی شهرستان قشم با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی ، شمس اللهی رئیس بهزیستی شهرستان قشم به همراه تعدادی از کارکنان بهزیستی شهرستان قشم با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجبی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجبی در این دیدار ضمن تبریک و  گرامیداشت هفته بهزیستی اذعان داشت : فعالیت و کار بهزیستی، از احساس  بالایی برخوردار است به طوری که می توان گفت سازمان بهزیستی بهترین نهاد برای خدمت رسانی است.

وی بر توجه ویژه خیرین و مسئولین به بهزیستی تأکید نموده و بیان داشت:حضور خیرین در کنار بهزیستی نقش مهمی در حمایت و رفع نیازهای توانخواهان و مددجویان را به دنبال خواهد داشت.

سیروس شمس اللهی رئیس  بهزیستی شهرستان قشم در این دیدار هفته بهزیستی را تبریک و افزود: اداره بهزیستی و کارکنانش با سعه صدر، خوشرویی، ملایمت در جهت خدمت به محرومین و اقشار نیازمند جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

گفتنی است عطرافشانی گلزار شهدا ، بازدید دکتر محمد حسینی فرماندار شهرستان از ساختمان درحال ساخت توانبخشی شهرستان قشم و مرکز آموزشی و توانبخشی گل های بهشت ، برپایی میز ارتباطات مردمی شهرستان ، برگزاری مسابقه بومی محلی ویژه افراد دارای معلولیت با همکاری مثبت زندگی در شهرسوزا و تجلیل از همکاران بازنشسته از دیگر برنامه های بهزیستی شهرستان قشم به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی بود .

کد خبر 85224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد