استاندار گلستان در پیامی هفته بهزیستی را تبریک گفت

علی محمد زنگانه طی پیامی گرامیداشت هفته بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان طی پیامی هفته بهزیستی را به مردم استان و کارکنان این سازمان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی عظیم است که وقتی در راستای حمایت و پشتیبانی از جامعه ای آسیب دیده صورت میگیرد، این توفیق دو چندان می شود.

سازمان بهزیستی با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه، در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر، اصلاح و ارشاد ناسازگاران و آسیب دیدگان اجتماعی، نگهداری و مراقبت و توانبخشی معلولان، توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر، با عزمی عظیم و با تلاش خالصانه و پایان ناپذیر شکل گرفته و به خدمت رسانی می پردازد.

بی تردید نیروهای این سازمان امدادرسان ، تلاش دارند در مسیر رسالت انبیا و اولیای الهی گام بر دارند، چرا که در تاریخ بشر همواره کمک رسانی به انسان ها، محور و اساس زندگی کسانی بوده که عشق و دلدادگی به خداوند متعال را داشته اند.

سازمان بهزیستی در سال جاری هم آوایی با شعار سال را افق برنامه های خود قرار داده و مهارتورم و رشد تولید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده تا بتواند زیستنی شایسته را برای بهترین بندگان خداوند رقم بزند.

اینجانب ضمن تبریک هفته بهزیستی از تلاش‌های بی وقفه این مجموعه در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف تقدیر می کنم و امیدوارم با تلاش های شبانه روزی مجموعه بهزیستی بتوانیم خدمات شایسته و ارزشمندی را برای جامعه تحت پوشش این سازمان در استان داشته باشیم.

کد خبر 84958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد