پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز بهزیستی و تامین‌اجتماعی

استاندار ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن روز بهزیستی و تامین‌اجتماعی را تبریک گفت.

 به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام‌گذاری بیست و پنجم تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز بهزیستی و تامین‌اجتماعی، بیان‌گر نقش و جایگاه مهم این حوزه و فرصتی مغتنم برای تجلیل از زحمت‌کشان این عرصه‌ی خدمت‌رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نهاد ارزنده‌ای که در ارتقاء شاخص‌های رفاه، سلامت و امنیت اجتماعی، گسترش عدالت اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب پذیر، نگهداری معلولان و توانبخشی به آنان، حفظ کرامت انسانی و ... نقشی مهم بر عهده دارد.

واضح است که ایجاد عدالت اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی اقشار مختلف جامعه از اهداف والای انقلاب اسلامی بوده که از بدو پیروزی این نهضت شکوهمند تاکنون همواره سرلوحه‌ی کار مسئولان و متولیان امر قرار گرفته است.

در این راستا، دو نهاد ارزشمند بهزیستی و تامین اجتماعی در ارتباط مستقیم با خانواده‌های آسیب‌پذیر، معلولان عزیز و دیگر اقشار مختلف جامعه می‌باشند که همواره تلاش کرده‌اند تا با حفظ کرامت و شخصیت انسانی جامعه‌ی هدف، در راستای زدودن بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های آنان تلاش کنند و کارنامه‌ی درخشانی از خود به نمایش بگذارند.

اینجانب ضمن تبریک روز بهزیستی و تامین‌اجتماعی به همه‌ی تلاشگران و فعالان این عرصه در استان ایلام، از مجموع تلاش‌ها و زحمات خالصانه‌ی این عزیزان تشکر و قدردانی نموده، سربلندی و توفیق روزافزون آنان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

 شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲

کد خبر 84889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد