رئیس و کارکنان بهزیستی امیدیه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

به مناسبت هفته بهزیستی، رئیس بهزیستی شهرستان امیدیه به همراه جمعی از کارکنان این اداره با امام جمعه شهرستان حجت الاسلام حسینی منش دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،در این دیدار دادستان، فرمانده سپاه، رئیس اداره اطلاعات، معاون فرماندار، اعضای شورای شهر و سایر روسای ادارات شهرستان امیدیه حضور داشتند.
رئیس بهزیستی شهرستان امیدیه به تشریح عملکرد بهزیستی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف، به خصوص در دولت سیزدهم از جمله برقراری مستمری افراد پشت نوبت به تعداد ۵۰۰خانوار، پرداخت تسهیلات اشتغال به تعداد ۱۸۶مورد به مبلغ ۱۸۰میلیارد ریال ، کمک به تامین مسکن، حمایت از خانواده های دارای دو و سه قلو، پرداخت حق پرستاری،مناسب سازی، غربالگری شنوایی و بینایی و ایجاد سامانه ها در خصوص تسهیل در ارائه خدمات و خط۱۲۳ اورژانس اجتماعی به جهت فوریت در ارائه خدمات به شهروندان به خصوص کودک آزاری پرداخت.


در پایان جلسه موضوع جمع آوری متکدیان و سایر افراد رهاشده و بی خانمان در سطح شهر که مطابق قانون از وظایف شهرداری و نیروی انتظامی است مطرح و درباره وظیفه بهزیستی و سایر ادارات برای ساماندهی بعد از تحویل به اردوگاه تبادل نظر شد.

کد خبر 84853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد