۲۳ واحد مسکن مددجویی در استان زنجان افتتاح شد

سرپرست بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۲۳ واحد مسکن مددجویی به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۰ واحد مسکونی ویژه افراد دارای معلولیت و  زنان سرپرست خانوار، ۲ واحد مسکن برای خانوارهای حداقل دارای دو عضو معلول و ۱ واحد مسکن  نیز به  ایتام واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی با بیان اینکه برای ساخت ۲۲ واحد مسکن و خرید ۱ واحد مسکونی بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت  کمک بلاعوض هزینه شده است، تصریح کرد: در این هفته ۱۹ واحد روستایی و ۴ واحد شهری به  مددجویان واجد شرایط واگذار شده است.
وی به واگذاری ۱۰۸ واحد مسکن به خانوارهای دارای دو عضو معلول، ایتام، خانوارهای عادی تحت پوشش در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۵۰۰ مورد نیز از معافیتهای انشعاباتی شامل هزینه های صدور پروانه ساختمانی، عوارض نوسازی و همچنین حق انشعاب آب، فاضلاب، برق، گاز برخوردار شده اند.
سرپرست بهزیستی عنوان کرد: بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش با اجرای اقدامات متناسب و با استفاده از منابع دولتی همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و سایر نهادها و ارگان‌های مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده‌های تحت پوشش اقدام می‌کند.

کد خبر 84746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد