پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت هفته بهزیستی

استاندار خراسان رضوی به مناسبت هفته بهزیستی با صدور پیامی از تلاش های مسئولان و فعالان این حوزه تقدیر کرد و بر ضرورت ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی و پیشرفت انسانی تاکید کرد.

متن این پیام به این شرح است:
هفته بهزیستی ایام تمرکز و توجه به عدالت، رفاه و سلامت جامعه است. بسط عدالت اجتماعی، فراهم آوردن رفاه عمومی و ارتقاء کیفیت زندگی اقشار مختلف مردم سرولوحه برنامه ریزی در طرح های دولتی است و همواره مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار داشته است.

در این راستا سازمان بهزیستی به عنوان نهادی مقدس و خدمتگزار که در ارتباط مستقیم با خانواده های آسیب پذیر بوده و در جهت سلامت جسم و روان انسانها فعالیت می کند نقش مهمی در ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی و پیشرفت انسانی دارد و همواره تلاش کرده است تا با حفظ کرامت و شخصیت انسانی جامعه هدف خود، در راستای زدودن مشکلات و نارسایی های آنان تلاش کند و در این زمینه توانسته گام های مؤثری بردارد.  

اینجانب فرا رسیدن هفته بهزیستی را به تمامی زحمت کشان خدوم و مهرورزان دلسوز، مسئولان، کارکنان و مددکاران این نهاد ارزشمند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

یعقوبعلی نظری
استاندار خراسان رضوی

کد خبر 84719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد