حضور فرماندار شهرستان اهواز در اداره کل بهزیستی خوزستان

صبح امروز فرماندار شهرستان اهواز به همراه معاونین سیاسی امنیتی،برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری به مناسبت هفته بهزیستی با حضور در اداره کل بهزیستی خوزستان با مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان و اهواز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور فرماندار و هیئت همراه  گزارشی از اقدامات شاخص صورت گرفته  در سال گذشته و برنامه های سالجاری  بهزیستی را ارائه داد.

کریمیان  امید آفرینی  ،مردمی سازی خدمات و نهضت مهارت آموزی  به منظور ایجاد اشتغال پایدار جامعه  هدف و تامین مسکن نیازمندان را از اهداف اصلی بهزیستی استان در سال جاری برشمرد.

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز  نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی ،از زحمات و فعالیتهای ارزشمند و سخت  مجموعه کارکنان بهزیستی که در راستای خدمت به مردم و جامعه هدف تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد و مجموعه فرمانداری را در کنار و همراه بهزیستی دانست و قول مساعدت و حمایت داد.

وی با بیان اینکه خدمات بهزیستی بسیار گسترده و عام المنفعه است  اظهار داشت:  سایر دستگاهها می بایست در کنار بهزیستی  به کاهش آسیبها و مشکلات اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی استان کمک کنند .

فرماندار اهواز در ادامه با حضور در اداره بهزیستی شهرستان اهواز از مراکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و خط تلفنی۱۲۳ و حوزه های مختلف این اداره بازدید و ضمن تبریک هفته بهزیستی و عرض خدا قوت ، کار کارکنان بهزیستی  و خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه  را  سنگین ، طاقت فرسا  ودارای اجر فراوان نزد خداوند دانست.

کد خبر 84711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد