برگزاری جشن گرامیداشت هفته بهزیستی ویژه کارکنان وبازنشستگان

به مناسبت هفته بهزیستی و باحضور مدیرکل ، اعضای شورای معاونین وجمعی ازمسئولین استانی جشن باشکوهی همراه با برنامه های متنوع وشاد برای کارکنان و بازنشستگان برگزار گردید.

دکتر حسین آبادی  مدیر کل بهزیستی استان با حضور در جمع کارکنان و بازنشستگان این اداره کل ضمن گرامیداشت یاد شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش و تبریک هفته به خانواده بزرگ بهزیستی افزود: پیشرفت و موفقیت این سازمان مرهون تلاش و زحمات کارکنان توانمند و متخصص است و سپس در ادامه از زحمات کارکنان تقدیر و تشکر نمود
دکتر حسین آبادی  در این مراسم ضمن تشکر از استقبال بازنشستگان و حضور حداکثری آنها در مراسم گفت: وضعیت و جایگاه کنونی بهزیستی مرهون زحمات ، تلاش ها و به دوش کشیدن سختی‌ها توسط کارکنان بازنشسته در گذشته است و ماکارکنان شاغل وظیفه داریم ضمن ارائه خدمات مطلوب سازمانی آن ها را تکریم نماییم .
وی هدف از از برگزاری این جشن را صمیمیت بیشتر بین کارکنان و افزایش روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد وگفت : تعامل و پویایی بیشتر کارکنان  باعث بهبود  کارایی و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف میشود.
شایان ذکر است برگزاری مسابقات فرهنگی در بین کارکنان وبازنشستگان و فرزندان کارکنان ، و موسیقی زنده و تتاترو.......... از برنامه های این جشن بود.

کد خبر 84658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد