افتتاح مرکز اعصاب و روان ویژه آقایان در شهرستان بویراحمد

افتتاح مرکز اعصاب و روان مردان با ظرفیت 50 نفر و با حضور مدیرکل مدیریت پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان، معاونین تخصصی ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد و جمعی از کارشناسان ستادی و شهرستانی حوزه توانبخشی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: در این مراسم؛ابتدا گزارشات لازم پیرامون طرح مورد نظر توسط کریم رهیده معاون توانبخشی بهزیستی استان ارائه شد و در ادامه محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد فضای رقابتی برای بهبود کیفیت خدمات مراکز را موضوع مهمی دانست و افزود: امیدواریم در بازدید های مسئولین ستاد سازمان بهزیستی کشور از مراکز بهزیستی استان ،موضوع  محرومیت استان مورد توجه قرار گیرد تا بتوان با رفع موانع و مشکلات پیش روی این مراکز که گروه های هدف زیاد و دارای شرایط خاصی را پشتیبانی میکنند، موجبات افزایش انگیزه و بهبود خدمت رسانی گردد. 

در ادامه دکتر محمدرضا کاظم زاده مدیرکل مدیریت پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور هفته بهزیستی را بهترین زمان برای آگاه سازی عمومی از عملکرد، دستاوردها و فعالیت های بهزیستی دانست و تلاش ها برای رفع موضوع انحصار طلبی مراکز در استان کهگیلویه و بویراحمد را قابل تقدیر دانست. 

شایان ذکر است؛ هم اکنون 4 مرکز شبانه روزی مراقبتی بیماران روانی مزمن در استان  فعالیت دارند که خدمات مراقبتی و توانبخشی به بیماران این جامعه هدف ارائه می دهند. 

(۲۴ لغایت ۳۰ تیرماه ) با عنوان  هفته بهزیستی نامگذاری شده است که برنامه های این هفته با شعار «برای مردم ، برای به زیستن» اجرا می شود. 

کد خبر 84530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد