شهرضا | برگزاری میز ارتباطات مردمی در مصلی نماز جمعه

همزمان با برگزاری میز ارتباطات مردمی به مناسبت هفته بهزیستی سرپرست اداره نیز به ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شهرضا همزمان با برپایی میز در محل برگزاری نماز جمعه، سرپرست اداره به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداخت.

مرجان ناظم پور با تبریک هفته بهزیستی ۲۴ الی۳۰ تیرماه و با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست بلکه همه مردم، بخش های دولتی و غیر دولتی و سازمان های انقلابی هستند و هر چقدر ممکن است در سطح کشور خدمات مربوط به بهزیستی را باید گسترش داد و از نیروی مردم برای گسترش این خدمات حداکثر استفاده را کرد"، بیان داشت: اداره بهزیستی با همکاری خیرین و مشارکت های مردمی و سازمان ها که به راستی شرکای اجتماعی ما در راه گسترش خدمات بهزیستی هستند به جامعه هدف خدمت رسانی می کند.

 وی با بیان شعار امسال مبنی بر: برای مردم برای بهتر زیستن به تشریح وظایف و اقدامات بهزیستی شهرضا در یکسال اخیر پرداخت و مهمترین اقدامات انجام شده در یکسال گذشته را تشریح کرد و گفت: مهمترین رسالت بهزیستی در ارتباط با معلولان، زنان سرپرست خانوار و آسیب‌دیدگان اجتماعی می باشد. خوشبختانه به همت سازمان بهزیستی دیگر هیچ پشت نوبتی واجد الشرایط جهت دریافت مستمری نداریم  و توانستیم به یاری خدا بالاترین سطح پرداخت وام‌های اشتغال را داشته‌ایم. از همه دستگاه‌ها و مردم میخواهیم تا با ادامه حمایت‌های مادی و معنوی خود در جهت مسئولیت اجتماعی ما را یاری کنند تا بتوانیم به نحو احسن به جامعه هدف بهزیستی خدمت‌رسانی کنیم.

وی تشریح کرد با توجه به اینکه جامعه بهزیستی شامل همه افراد جامعه از بدو تولد تا دوران سالمندی می‌گردد مسئله مناسب سازی امکان عمومی و دولتی و مراکز درمانی، تفریحی، آموزشی بصورت ویژه پیگیری می‌گردد و  با سر لوحه قراردادن پیشگیری در راس امور امیدواریم شاهد کمترین آسیب جسمی، روانی و اجتماعی در سطح شهرمان باشیم.

 در پایان از حمایت‌های امام جمعه، فرماندار، شورای اسلامی شهر، شهرداری، بسیج و سایر ارگان‌ها و تمامی خیرین و مردم شهید پرور در جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 84478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد