در رسانه | نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف بهزیستی کردستان افتتاح شد

سنندج- ایرنا- نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی افراد دارای معلولیت و معرفی خدمات سازمان بهزیستی روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان و جامعه هدف بهزیستی در خانه کُرد سنندج افتتاح شد.

https://irna.ir/xjMWTx

به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی کردستان در آیین افتتاح این نمایشگاه در سنندج اظهار کرد: این نمایشگاه شامل توانمندی‌های هنری، صنایع دستی، تجسمی و هنرهای دستی افراد دارای معلولیت است و این بیانگر حضور پررنگ افراد دارای معلولیت در جامعه و توانمند شدن آنها است.

حسین رسولی افزود: نمایشگاه دستاوردهای معلولان دارای ۳۵ غرفه است و در راستای شناسایی توانمندی‌های جامعه هدف به اقشار مختلف برپا شده است و ما در صدد هستیم این قشر را بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه علاوه بر به نمایش گذاشتن دستاوردهای افراد دارای معلولیت، غرفه‌هایی نیز با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد و همچنین بینایی سنجی ویژه کودکان سه تا ۶ سال دایر شده است.

نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی افراد دارای معلولیت با همکاری مراکز مثبت زندگی و انجمن های معلولین و بهزیستی سنندج برپا شده است و تا ۳۰ تیرماه در خانه کُرد سنندج دایر بوده و پذیرای بازدید علاقمندان است.

کد خبر 84457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد