در رسانه| معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان شرقی از اورژانس اجتماعی و مرکز کودکان بی سرپرست ملکان بازدید کرد

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان شرقی به همراه معاون سیاسی فرماندار و رئیس اداره بهزیستی ملکان از اورژانس اجتماعی و مرکز کودکان بی سرپرست امام رضا (ع) این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار ملکان ، خانم دکتر منصوری معاون اجتماعی استان ابتدا در جلسه شورای اجتماعی شهرستان ملکان که با حضور معاون سیاسی فرماندار و رئیس اداره بهزیستی ملکان و همچنین کارشناسان استان در اداره بهزیستی این شهرستان تشکیل یافت، بر ارتقاء خدمات به کودکان تحت پوشش مرکز نگهداری امام رضا(ع) با بهره مندی از ظرفیت خیرین منطقه تاکید کرد.

وی از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست امام رضا(ع) ملکان بعنوان یکی از مراکز خوب استان نام برد و اظهار کرد: انشالله در آینده نزدیک تعداد کودکان تحت پوشش این مرکز افزایش خواهد یافت.

گفتنی است: در این جلسه مقرر گردید با توجه به افزایش آسیب های اجتماعی در شهرستان و همچنین درخواست مردم و کارکنان دولت برای برگزاری کلاسهای آموزشی، پس از تخصیص اعتبار از معاونت اجتماعی استان همایشی در سالن فرمانداری برگزار شود.

معاون امور اجتماعی استان در ادامه به همراه معاون فرماندار و رئیس اداره بهزیستی ملکان از مرکز اورژانس اجتماعی ملکان بازدید کرد.

در این بازدید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان و همچنین معاون سیاسی فرماندار ملکان از عملکرد مدیریت بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی اظهار رضایت نمودند.

خانم منصوری همچنین در مرکز نگهداری کودکان امام رضا (ع) ملکان حضور یافته و بر استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان جهت توسعه خدمات در این مرکز از جمله ادامه تحصیل و حرفه آموزی کودکان تحت پوشش تاکید کرد.

رئیس اداره بهزیستی ملکان نیز در این بازدید با بیان اینکه ساختمان مرکز نگهداری کودکان امام رضا (ع) وقفی بوده و با مشارکت اداره بهزیستی این شهرستان احداث گردیده اظهار کرد: تکمیل ساختمان و ادامه خدمات در این مرکز نیازمند مشارکت خیرین می باشد.

کد خبر 84430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد