تجلیل از دستگاه های همراه در خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان

به مناسبت نکوداشت هفته بهزیستی و با حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مدیران دستگاههای همراه در امر خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش سازمان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، طی نشستی صمیمانه همراه با جمعی از معاونین حوزه های مختلف با تعدادی از مدیران کل دستگاههای همراه و همکار در امر خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان دیدار و گفتگو کرد و با اهدا لوح سپاس از زحمات و تلاشهای ارزنده آنها در ارائه خدمات و حمایت از مددجویان تحت پوشش تجلیل به عمل آورد .

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این جلسه ضمن تبریک هفته بهزیستی و عرض خیرمقدم به مدیران دستگاههای اجرایی اظهار داشت: بی تردید دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی مستلزم همیاری و تعامل مثبت و فعال اندیشمندان، متخصصان و مدیران و دست اندرکاران کلیه نهادها و دستگاه‌های موثر در عرصه توسعه و رفاه اجتماعی است.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امیدوارم با تقویت، بسط و گسترش این گونه فعالیت‌ها بتوانیم در تلفیق اجتماعی و مشارکت و حضور فعال افراد دارای معلولیت در عرصه‌های مختلف ، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی و دستیابی به جامعه‌ای سالم، پویا و خلاق سهمی هر چند اندک داشته باشیم.

سامیه جهانشاهی در جریان برگزاری این مراسم به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیتها و خدمات سازمان در حوزه های مختلف پرداخت و گفت دستیابی به این اهداف مهم جز با همراهی ،همکاری و تعامل سازنده بین دستگاهی امکان پذیر نمی باشد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان اضافه کرد: حمایت ها و ارتباطات برون سازمانی مسیر را برای مشارکت هرچه بیشتر نهادها و دستگاههای اجرایی می گشاید و لازم است از تمامی ظرفیتها و فرصتهای موجود در سایر دستگاههای اجرایی و شرکت های دولتی در جهت رفع مشکلات جامعه هدف سازمان استفاده نماییم .

شایان ذکر است : در ادامه جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی حاضر در این مراسم ضمن تبریک هفته بهزیستی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و کارکنان زیرمجموعه تشکر و قدردانی نمودند و آمادگی خویش را در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و نیازمند تحت پوشش سازمان اعلام داشتند .

مدیران در ادامه اظهار کردند : خدمت در سازمانی همچون بهزیستی نیازمند روحیه ای جهادی و قلبی به وسعت دریاست تا بتوان پاسخگوی نیازهای اقشار دردمند بود.

گفتنی است : در پایان این مراسم از دکتر علیزاده مدیرکل بیمه سلامت، مهندس سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، دکتر غلامعلی جاودان مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مهندس محمد بذرافشان مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان ، مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان و مدیرکل راه آهن استان هرمزگان با اهدا لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 84303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد