بهزیستی چهارمحال وبختیاری پشت نوبتی برای دریافت مستمری و مسکن ندارد

مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از ۵۲ هزارخانواده با جمیعتی بیش از ۱۰۶ هزار نفر زیرپوششس خدمات بهزیستی استان قرار دارند، گفت: با همت و تلاش دولت سیزدهم پشت نوبتی‌های این سازمان در حوزه مسکن و دریافت مستمری به صفر رسیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، علی نصیری در جلسه معارف مدیران کل به مناسبت هفته بهزیستی افزود: فعالیت‌های سازمان بهزیستی فراگیر و برای همه مردم است که شامل خدمات توانبخشی ،پیشگیری، درمان، اجتماعی و زنان سرپرست خانوار است.

به گفته وی، ارائه خدمات مشاوره، پیشگیری این سازمان در حوزه‌های مختلف از جمله اعتیاد، درمان اعتیاد، پیشگیری از معلولیت و مشاوره ژنتیک است.

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر اینکه فعالیتهای سازمان بهزیستی با سایر سازمان‌ها قابل مقایسه نیست، افزود: خدمات این سازمان با همکاری ۵۱۴ مرکز به جامعه هدف ارائه می‌شود.

نصیری به ارائه خدمات توانبخشی به مددجویان این سازمان در قالب خدمات در منزل و خدمات رسانی در مراکز شبانه‌روزی و روزانه اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی ۶۳ ماموریت اساسی دارد و  در دولت سیزدهم برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی گامهای مهمی برداشته شده کمااینکه پشت نوبتی دریافت مستمری به صفررسیده و در سال گذشته مستمری بیش از ۶ هزار مددجویی جدید در استان برقرار شده است.

به گفته وی، در حوزه اشتغال جامعه هدف بهزیستی نیز سال گذشته ۲ هزار و ۳۳۰ فرصت شغلی ایجاد شده که تعهد سال گذشته این سازمان یکهزار و ۱۱۸ فرصت شغلی بوده و ۲۰۸ درصد رشد تعهد داشته است.

کد خبر 83967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد