خانه هلال در مرکز مثبت زندگی بهزیستی افتتاح شد

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان از افتتاح خانه هلال خبر داد و گفت: از این پس خدمات هلال احمر در مرکز مثبت زندگی قابل ارائه و در دسترس است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان، رزاق منافی با اشاره به محله محور بودن خدمات مراکز مثبت زندگی افزود :در حال حاضر ۲۲خدمت بهزیستی در مراکز مثبت زندگی متمرکز و قابل ارائه است که با هماهنگی صورت گرفته خدمات آموزشی و حمایتی  هلال احمر نیز جهت رفاه حال جامعه هدف بهزیستی به مجموعه خدمات اضافه شد. 

وی خاطرنشان کرد: در مراکز مثبت زندگی خدماتی شامل تشکیل پرونده، پاسخگویی به مراجعان، شناسایی داوطلبان و خیران، آگاه‌سازی افراد دارای معلولیت و آموزش‌های مهارت زندگی، نیازسنجی‌ محلی و غربالگری بینایی و شنوایی،ثبت درخواست فرزندخواندگی، بررسی وضعیت مسکن و اشتغال، تشخیص و تعیین نیاز اولویت‌دار مددجو و کلیه خدمات تخصصی مددکاری به خانوارهای زیرپوشش ارایه می‌شود.

منافی  اصل رازداری حرفه‌ای، تکریم ارباب رجوع و حفظ شان و کرامت مددجو را به عنوان مهمترین اصول در فعالیت حرفه ای مددکاران عنوان کرد و گفت: مددکاران موظف هستند هر ۶ ماه یک بار بازدید حضوری از منازل مددجویان داشته باشند و تغییرات احتمالی را در پرونده الکترونیکی مددجو به ثبت برسانند.

گفتنی است خانه هلال در مرکز مثبت زندگی واقع در شهرک شهید رجایی و با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان افتتاح گردید.

کد خبر 83736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد