چهل و دومین همایش علمی کاربردی معاونین امور توانبخشی بهزیستی سراسر کشور برگزار شد 

چهل و دومین همایش سراسری علمی کاربردی معاونین امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با حضور دکتر فاطمه عباسی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و معاونین توانبخشی بهزیستی سراسر کشور در مجتمع آموزشی فرهنگی شهید بهشتی خزرآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به مقام اول استان مازندران در زمینه گردشگری گفت: استان سرسبز مازندران سه میلیون و دویست و هشتاد هزار نفر جمعیت، ۲۲شهرستان، ۶۷شهر،۳۶۷۱روستا دارد.

وی استان مازندران را رتبه اول شاخص باسوادی و شاخص هزینه آموزش در کشور عنوان کرد و افزود: استان مازندران دارای بیشترین موسسات آموزش عالی غیر دولتی در کشور می باشد و دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در استان فعالیت دارند.

دکتر بریمانی با اشاره به ارائه خدمات به افراد تحت پوشش تصریح کرد: باعث افتخار سازمان بهزیستی است که با اهتمام دولت، ریاست و معاونین سازمان، اکنون خانواده‌ای پشت نوبت دریافت خدمات مستمری قرار ندارد و هر فردی که در جامعه هدف سازمان بهزیستی مشمول دریافت خدمات مستمری باشد می‌تواند از این خدمت بهره‌مند شود.

این مقام مسوول با تاکید بر اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، ادامه داد: با توجه به اینکه رویکرد دولت سیزدهم حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت است، نقش و رسالت ما این است که در راستای فراهم کردن بستر مناسب و ایجاد امکانات لازم جهت ورود فعال و موثر ولی نعمتان بهزیستی به جامعه تلاش کنیم تا از حمایت های مستقیم و مستمر به سمت توانمندسازی پایدار حرکت کنند.

دکتر بریمانی خاطر نشان کرد: امید است بستر لازم جهت توسعه خدمات در منزل برای افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن برنامه ریزی شود تا به هدف بهزیستی که ارائه خدمات توانبخشی در منزل است دست یابیم.

کد خبر 83680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد