بررسی چالش های حوزه فناوری اطلاعات در نشست علمی کاربردی مدیران و روسای بهزیستی خراسان رضوی

در دومین روز از نشست هم اندیشی مدیران ستادی و روسای بهزیستی شهرستان‌های استان خراسان رضوی مهم‌ترین و عمده‌ترین چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

رئیس اداره فناوری، اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی در همایش علمی کاربردی روسای شهرستان‌هاو مدیران ستادی بهزیستی استان خراسان رضوی گفت:مشکلات مربوط به سامانه لایف پلاس، عدم ارتباط سامانه لایف پلاس به سامانه ارمغان و سایر سامانه‌های سازمان، عدم امکان مکاتبه مراکز از طریق اتوماسیون اداری، عدم مجوز جهت افزایش پرونده‌های مراکز و عدم انتقال پرونده مددجویان مستمری بگیر شده از تیر ۹۹ به بعد به مراکز مثبت زندگی از جمله چالش‌های مطرح شده توسط روسای شهرستان‌ها در این همایش بوده‌ است.

منوچهر عدالتجو افزود: عدم امکان گزارش‌گیری از سامانه توسط همکاران، عدم تعریف دسترسی خاص جهت کارشناسان حوزه‌های تخصصی، عدم  فعال‌سازی کمیته تخصصی در سامانه، عدم امکان نظارت آنلاین و تکمیل فرم‌های نظارت در سامانه، عدم هماهنگی فرم‌های موجود در سامانه با فرم‌های مورد نیاز جهت برخی از پرداخت‌های مددجوئی، عدم امکان مشاهده پرداخت‌های مراکز و ریز پرداختی‌ها در سامانه توسط همکاران  نیز از جمله دیگر مشکلات مطرح شده در این جلسه بود که امیدواریم با راه‌اندازی سامانه جدید این مشکلات مرتفع گردد.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم که از طرق مختلف چالش‌ها را مرتفع سازیم و پیگیری‌های لازم به‌صورت مستمر انجام می‌گیرد. بروز رسانی سیستم‌ها و آنتی ویروس‌های شهرستان‌ها، تخصیص و هزینه کرد حداقل ۴۰ درصد از اعتباردر حوزه زیر ساخت فن آوری اطلاعات، گزارشات آماری توصیفی –تشریحی به صورت فصلی برای مشخص شدن وضعیت هر شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها توسط واحد آمار ارسال می‌گردد و در آینده تدابیر و راهکارهای لازم برای حل مشکلات اندیشیده خواهد شد وبه روسای محترم شهرستان‌ها ابلاغ می‌گردد تا انشاا... بتوانیم با کیفیت بهتری در مسیر انجام وظایف محوله اقدام نماییم.

کد خبر 83600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد