نشست تخصصی کارشناسان آمار، فناوری و آموزش و پژوهش بهزیستی مازندران برگزار شد

 نشست تخصصی با حضور دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، دکتر گلچوبی رئیس اداره فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی مازندران، کارشناسان آمار و فناوری و آموزش و پژوهش ستادی و شهرستانی بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به نقش کلیدی و پر اهمیت نیروی انسانی در توسعه و بهره وری سازمان گفت: یکی از نیازهایی مهمی که می تواند راه را برای موفقیت یک سازمان هموار کند نیروی انسانی خلاق، پویا و امین آن سازمان است.

وی افزود: نیروی انسانی دانش محور، کارآمد و مجرب مهمترین رکن برای تسهیلگری و رسیدن به اهداف عالیه سازمان است.

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه شفافیت سازمانی موجبات اعتمادسازی و موفقیت سازمان را فراهم می کند، تصریح کرد: هر چه میزان شفافیت در سازمان بالاتر رود انگیزه، رغبت و خودباوری نیروی انسانی نیز برای انجام امورات محوله بیشتر می شود و نتایج مطلوبی را جهت تحقق اهداف سازمان بهمراه دارد.

وی ضمن مهم برشمردن اصل امانتداری در کار، گفت: کارکنان اگر کار و مسوولیت خود را در سازمان نوعی امانت بدانند بی شک حرمت آنرا پاس می دارند و تلاش می کنند تا به نحو احسن آنرا پیش ببرند و همین امر تضمین کننده پیشبرد اهداف سازمان و خدمت به ولی نعمتان بهزیستی است.

این مقام مسوول با بیان اینکه خدمت در سازمان بهزیستی هدف والایی است، اظهار داشت: ما در برابر گروه هدف با ابعاد مختلف انسانی سر و کار داریم. بدنبال سلامت جسم، سلامت روان و سلامت اجتماعی و رشد معنوی هستیم، یعنی ابعاد مختلف وجودی یک انسان تا به رشد و تعالی دست یابند.

دکتر بریمانی با اشاره به نقش مهم فناوری اطلاعات در کمک به بهبود عملکرد و ارتقای ارتباطات موثر سازمانی، گفت: نقش فناوری اطلاعات برای افزایش بهره‌وری، کارایی و تعالی سازمان بر کسی پوشیده نیست و این کارکنان متخصص، متعهد و توانمند در حوزه فناوری هستند که دائما برای سازمان مهارت های جدید بوجود می آورند.

کد خبر 83496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد