تعامل بهزیستی و پارک علم و فناوری استان هرمزگان راهگشای اشتغال زایی و توانمند سازی جامعه هدف

در دیدار مدیرکل بهزیستی هرمزگان و رئیس پارک علم و فناوری استان مباحث توانمندسازی، ایجاد اشتغال پایدار و آشنایی جامعه هدف بهزیستی با کسب و کارهای نوین و استارت آپ ها مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی فائزه زارع رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و مریم علیمرادی مسئول دبیرخانه شورای سالمندان استان با حضور در محل دفتر مدیریت اداره پارک علم و فناوری هرمزگان با دکتر علیرضا نصیری رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار موضوعاتی شامل : توانمندسازی، ایجاد اشتغال های پایدار ، آشنایی جامعه هدف بهزیستی با کسب و کارهای نوین و استارت آپ ها و همچنین استفاده از ظرفیت های موسسات و شرکت های دانش بنیان تحت نظارت پارک علم و فناوری استان مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برگزاری کارگاه های آموزشی در خصوص هوش مصنوعی ،استفاده از ظرفیت سالن اجتماعات و همایش پارک علم و فناوری ، بکارگیری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی جهت اشتغال در شرکت های دانش بنیان تحت نظارت پارک علم و فناوری ، بازدید مسئولین شرکت های تحت نظارت پارک علم و فناوری از مراکز سازمان بهزیستی، ایجاد بستر فروش آنلاین محصولات و دستاوردهای جامعه هدف سازمان با حمایت پارک علم و فناوری ، بهره گیری از طرح ها و ایده های خلاقانه مددجویان بهزیستی در پروژه های اشتغال شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری از دیگر محورهای این نشست و دیدار بود.

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان در این نشست ضمن تشریح و معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان در حوزه های مختلف گفت : مددجویان بهزیستی از توانایی ها و استعدادهای خاصی برخوردار هستند که در صورت مهیا بودن شرایط و بستر مناسب می توان به شکوفایی استعدادهای آنها کمک کرد .

وی خواستار نگاه ویژه پارک علم و فناوری استان نسبت به اشتغال زایی و استفاده از ایده های خلاقانه جامعه هدف در استارت آپ های نوین در بازار کسب و کار شد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه افزود: بسیاری از توانخواهان بهزیستی با حمایت این سازمان مدارج عالی دانشگاهی را طی نموده اند و امروز فرصت مناسبی است است تا با ایجاد شرایط مناسب، زمینه را برای اشتغال آنان فراهم سازیم .

جهانشاهی یکی از دغدغه های بهزیستی بعداز ترخیص فرزندان سازمان از مراکز تحت نظارت را ، اشتغال آنان عنوان کرد و اظهار داشت: لازم است از فرصت ها و ظرفیتهای موجود در پارک علم و فناوری در جهت آشنایی فرزندان سازمان با شیوه های نوین کسب و کار قبل از ترخیص و رسیدن به سن استقلال بهره گیریم.

علیرضا نصیری رئیس پارک علم و فناوری استان نیز ضمن ابراز خرسندی از نگاه حمایتگر و دلسوزانه بهزیستی نسبت به جامعه هدف ،از مشارکت بهزیستی در راه اندازی کسب و کار های نوین قدردانی کرد و افزود : امیدواریم با بکارگیری مددجویان خلاق و نوآور بتوانیم مسیر روشنی را در حوزه کسب و کارهای نوین بگشاییم.

کد خبر 83213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد