اختتامیه مسابقات والیبال ساحلی به مناسبت هفته بهزیستی با قهرمانی تیم بهزیستی استان

مسابقات والیبال ساحلی به مناسبت هفته بهزیستی در اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور شش تیم و با قهرمانی تیم بهزیستی استان پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد:

همزمان با هفته بهزیستی یک دوره مسابقه والیبال ساحلی با حضور شش تیم از ؛ اداره کل بهزیستی استان ،اداره کل فنی و حرفه ای ،اداره کل بیمه ای تامین اجتماعی ،هیات ناشنوایان استان،اداره کل درمان تامین اجتماعی و اورژانس اجتماعی استان از مورخه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ به صورت دوره ای در اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

مسابقات مذکور در زمین والیبال ساحلی مرحوم زنده یاد فیض الله جهان بین که جدیدا در محل اداره کل بهزیستی  استان احداث گردیده است برگزار گردید. 
تیم حوزه مدیریت بهزیستی استان با حضور آقایان آریا، اشکانی و عنبری به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات نائل آمدند و تیم اداره کل درمان تامین اجتماعی نیز نایب قهرمان این دوره مسابقات شد.

محمد کریم آریا مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از تیم ها و ادارات شرکت کننده در این دوره مسابقات والیبال ساحلی ،افزود ما امیدواریم این نوع مسابقات بین ادارات تداوم داشته باشد چرا که باعث ایجاد همبستگی و نشاط در بین ادارات استان میشود.

در پایان محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان و شاپور عنبری مسئول دفتر تربیت بدنی و فوق برنامه بهزیستی استان با اهدا لوح سپاس از تیم نایب قهرمان اداره کل بیمه ای تامین اجتماعی تقدیر کردند.

کد خبر 83212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد