دررسانه|پویش "عیدتا عید" به نفع مددجویان بهزیستی خوزستان اجرا می‌شود

اهواز- ایرنا - مدیرکل بهزیستی خوزستان از اجرای طرح پویش عید تا عید خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور پویش عید تا عید، با هدف جلب مشارکت های خیرین از هشتم تا ۱۶ تیرماه توسط بهزیستی خوزستان برگزار می شود.

مهران کریمیان چهارشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام آمادگی بهزیستی برای دریافت نذورات و کمک‌های مردمی به منظور کمک رسانی به افراد تحت پوشش افزود: به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای حل مشکلات افراد تحت پوشش از سوی بهزیستی، این سازمان به تنهایی قادر به حل همه مشکلات مددجویان و معلولان نیست و نیازمند یاری جدی مردم نوع‌دوست و همراهی بیشتر خیرین است.

وی با اشاره به آمادگی تمامی مراکز و مجتمع‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی در ۲۹ شهرستان برای جمع‌آوری نذورات هم استانی‌های بیان‌داشت: به منظور رفاه حال خیرین و دسترسی آسان‌تر، شماره حساب ۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ و کددستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* متصل به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان آماده دریافت نذورات نقدی هموطنان هستند.

به گفته کریمیان؛ همچنین شیرخوارگاه بهزیستی خوزستان واقع در اهواز، سپیدار، بلوارفنی و حرفه‌ای، جنب آتش‌نشانی آماده دریافت نذورات، قربانی‌ها و کمک‌های غیر نقدی همشهریان اهوازی است.

کریمیان ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های ، ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴، ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ و یا شماره موبایل۰۹۱۶۳۴۵۶۵۴۲ مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس حاصل کنند.

کد خبر 83059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد